Pardus'un helvasını yedik, bitirdik bile. Debian'ın arka plan resmini ve ikonlarını değiştirip Pardus dediler. Kısacası yeni Pardus=Debian. Şimdilerde giriş ekranı için bir yarışma yapıyorlar. 😀 Pardus'un mirasını devralan dağıtım Pisi Linux ama o da ayakta kalamayacak gibi.
@recepchakan, Debian'dan hiçbir farkı yok şu anki Pardus'un. Keşke olsaydı da bizler de destekleseydik. Birbirinin klonu tonla dağıtım varken şu Pardus'u kim ne yapsın değil mi? Gidip neden Pardus kullansın ki millet? Buna bir cevap yok işte. Oysaki eski Pardus yabancılar tarafından bile beğeniliyor ve kullanılıyordu. Zaten eski Pardus'un bazı yapılarını çatallayarak kullanan dağıtım bile var şu anda. Bizimkiler her zaman yaptıklarını yapıp bir cevheri harcadılar siyaset uğruna.
Ek: Gündelik hayatta Deepin kullanıyorum.