lumia modellerin her bütçeye uygun olması makul olabilir fkat firma 2000 tl ye kadar cihaz yapıyor fakat 3g görüntülü konuşmayı internet üzerinden uygulamalar ile yaptırıyor bu bence çok sıkıcı bir durum şebeke üzerinden görüntülü konuşmaya izin vermiyor malesef ülkemizde halen internet kullanmayan ve kullanmak istemeyen bir sürü insan var bu nedenle microsoft ve nokıanın bu konuyu önemsemeleri gerektiğini belirtmek isteriz piyasada bir sürü marka ve model var adamlar hem şebeke üzerinden hemde internet üzerinden görüntülü konuşma özelliği eklemiş bu benim için çok önemli insanları zorla internet kullanmaya teşvik edildiğini düşünüyorum
lumia modellerin her bütçeye uygun olması makul olabilir fkat firma 2000 tl ye kadar cihaz yapıyor fakat 3g görüntülü konuşmayı internet üzerinden uygulamalar ile yaptırıyor bu bence çok sıkıcı bir durum şebeke üzerinden görüntülü konuşmaya izin vermiyor malesef ülkemizde halen internet kullanmayan ve kullanmak istemeyen bir sürü insan var bu nedenle microsoft ve nokıanın bu konuyu önemsemeleri gerektiğini belirtmek isteriz piyasada bir sürü marka ve model var adamlar hem şebeke üzerinden hemde internet üzerinden görüntülü konuşma özelliği eklemiş bu benim için çok önemli insanları zorla internet kullanmaya teşvik edildiğini düşünüyorum