Merhaba. Yaklasik 2 ay once galaksi e7 aldim. 2 gun oncesine kadar çok da memnundun ama 2 gundur telefonumun şarji doluyken hic kullanmadan yariya iniyor.Şarji hiç kullanmadan sürekli azaliyor. Neden olabilir?
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Merhaba. Yaklasik 2 ay once galaksi e7 aldim. 2 gun oncesine kadar çok da memnundun ama 2 gundur telefonumun şarji doluyken hic kullanmadan yariya iniyor.Şarji hiç kullanmadan sürekli azaliyor. Neden olabilir?