Peki, benim böyle bir talepte bulunmam yasal, öğle değil mi? Yani Apple, "ben niye yenisini vereyim, batarya çıkmasa da servisim var, orada işlem yaparım." diyebilir mi?
@gamsizm Madem ki TS için tek önemli nokta Plus üyeler olacak, bunun yerine AdBlock kullanıcısına içerikleri kapatın olsun bitsin. Zaten Plus alacak kimse, AdBlock kullanmayan kimselerden oluşacak. Ha diyorsunuz ki sadece AdSense yetmez, o zaman onlarca firma sadece sunucu ücretini bile nasıl çıkartıyor, merak ederim.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@gamsizm İletişimi nasıl kuruyorsunuz?