competitive oyunlarda TN monitör harici tercih edilmez.
hocam oyun monitörlerinde düşük gecikme çok büyük avantaj. şahsen ben 144 hz tn panel bir monitör kullanıyorum ve asla ips veya VA 144 hzler gibi değil.
Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
LTT'den Luke ayrıldı ama beraber haftalık gündem değerlendirmesi yapmaya devam ettiler. Keşke MG ile aranızda ona benzer bir anlaşma yapabilseniz, seyirci olan bitenden çok etkilenmezdi. Bu işin sonu Brexit gibi olacak muhtemelen de, hayırlısı.