@paratoner ben ücretsiz urbackup server kurdum bu yapabiliyor o yüzden sordum bilginiz olsun 🙂
@paratoner ben ücretsiz urbackup server kurdum bu yapabiliyor o yüzden sordum bilginiz olsun 🙂
bunların hepsi birbirine benziyor aynı ürünün kopyası synology de de var asustor da da. benim merak ettiğim misal outlook açık iken yedeğini yapabiliyor mu ?
Geçen sene ismi lazım olmayan stadyum giriş sistemi olan kartlı geçiş sistemi firmasında çalışıyordum, kullandıkları yazılımda kimlik paylaşım sistemi banka sistemine bağlı idi, isim soyad yazarak her türlü kimlik bilgilerine ulaşılabiliyordu. Birkaç kez gerekli uyarıyı yaptım ama çok birşey değişmedi. Yeni yazılıma geçiş yapıldı ama o da randımanlı olmadığı için eski yazılıma geri dönülmüştü. Gişedeki bilgisayarlardan türkiyedeki herkesin cep numarasından ev adresine ulaşılabiliyordu. Hala duruyor mu bilmiyorum.
browser dan bahsediyorum 🙂 yani tarayıcı orda tarayıcı yok sadece arama navigasyon ve disk var 🙂
nerede var ? ben neden göremedim ? kaynak ? bildiğim kadarıyla offical birşey yok
lifelog uygulamasını kullanışlı buluyor musuuz ? g3 ün health uygulamasından sizce daha mı iyidir ? birde g3 deki gibi adımsayar özelliği sanırım bu telefonda da mevcut. değil mi ? bu özellik düzgün bir şekilde çalışıyor mu ?
iyi de ileriye yönelik yatırım yapıyorsun bir kere zaten, elbette sata 3 alacaksın. hem sadece sata3 olarak düşünmemek lazım bunu sonuçta içindeki de yeni bir teknoloji, yeni bir kontrolcü yeni nesil bellek modülleri vs. dolayısıyla sata 3 desteklemiyor diye sata 2 ye yönelmek bence pek dogru olmaz.
Bunun adı TeknoKüp olsun 🙂 AMD itx olsa fena olmazdı ama sanırım pek yok.
çok güzel bir gündem değerlendirmesi olmuş, özellikle tablet konusunda çok haklısınız bıktım artık onlardan. Müşteriler hala alıp duruyorlar ondan sonra bunu yapamıyorum şunu yapamıyorum donuyor vs. diye geliyorlar. 🙂 Youtube konusunda da sonuna kadar haklısınız. Çok yerinde bir karar olmuş.
quake live güzeldir, bu oyunu da denedim de acayip kasıyor bilgisayarı 🙁
Bi de tersini deneyin bakalım 🙂 Can Bey seni piste götürsün orda bi kapışın bakalım ne olacak 🙂
Bende hafta sonu fragmana bakıp ve alien filminin yönetmeni yapmış güzeldir herhalde diyerek gitme hatasına düştüm, hiç beğenmedim. İlgimi çeken tek şey gemi de kullandıkları cerrahi operasyon kapsülü olmuştu 🙂 3D filmi demişler ama birçok sahnesini gözlük olmadan seyrettim 🙂 görüntü normal gözüküyordu.
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@mmmpower teşekkürker cevap için, bilmeyip de kafadan atıp sallayanlara da kapak olsun !