• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

gr8time
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 20.10.2016
  • gr8time @gr8time

    @housedakitopal 🙂 şimdi oldu, modemleri konusunda bilgi sahibi değilim fakat yurtdışından telefon almış birileri muhakkak vardır sitede, umarım cevap yazarlar.

    08 Mart 2017 - 14:16 Beğen
  • gr8time @gr8time

    intel işlemci? ve iphone? Bir yanlışlık var ama anlamadım.

    08 Mart 2017 - 14:10 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hadi al işte seviyeni ortaya çıkardın. Terbiyesizlik yapanların yazılarını silmek büyük zevk.
    (TCK md.125/1) Dikkatli araştır yakanda olabilirim.

    02 Mart 2017 - 21:35 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hadi Oysa ki düşüncelerimiz ne kadar da farklı ,bense satıcı tarafının üstüne gidip bir de o bakış açısını görmek için zorluyorum. Adolesan gibi "he he tmm sen haklısın ok" gibi trip cümleleri komiğime gidiyor.

    02 Mart 2017 - 20:41 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @pitipawn aynen dediğiniz gibi uğraşmak konuşmak istemedi, istenilen miktarda öyle önceden gönderilecek cinsten ufak bir rakam değil. Bu yüzden konuşmadan satın almak bana göre değil.

    02 Mart 2017 - 20:34 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hadi burada haklı haksızlık durumu söz konusu değil, asabiyete ve terbiyesizliğe gerek yok. Ben sizin düşüncelerinizden faydalanıyorum siz de benim düşüncelerimden faydalanın istiyorum.

    02 Mart 2017 - 20:32 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hadi sanmıyorum 1 gün içinde kafayı yedirtecek kadar mesaj gelmemiştir. Ben sabırsız olduğunu düşündüm.

    02 Mart 2017 - 17:55 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hadi ek olarak benim sorduğum sorular 1500 e bırak hacı gibi saçma sapan şeyler değildi ürünü açıklamamıştı aklımdaki soruları sordum ve satıcıdan ters cevap aldım. O kadar.

    02 Mart 2017 - 17:50 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hadi elektronik ürün değilse bilemiyorum satmanın manası da yok o zaman, pc gibi ürünlerde önlemini almazsan hatalı olursun, nerede yaşadığımızı unutmamak gerek, gerekirse avukata para bayılacaksın kendi önlemini alacaksın, böyle dediğime bakmayın, ben kendi açımdan avukat arkadaşlarım olduğu için bu kadar rahat konuşuyorum. Yoksa sıradan bir vatandaş bir şeyler satmak için bu işlerle uğraşmaz.

    02 Mart 2017 - 17:49 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hadi kanıtlarsın o biraz satıcının ahmaklığı olmuş, gönderdiği ürünü fotoğraflayacak gerekli işlemleri yapacak.

    02 Mart 2017 - 17:17 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hicap ürünün sahibinden bahsediyorum ben, 2.el de sattığı üründen karı sadece 170 lira mı diyorsunuz ? Yapmayın. 😀 O 2.el ürün satan dükkan sahiplerinin karı olur anca.

    02 Mart 2017 - 17:14 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hadi bence onun için üründe (fiziksel) hasar varsa hukuki işlemde haklı çıkarsınız. Korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum.
    Eğer kargo, komisyon zaman gibi korkuları var ise hiç satmaya çalışmayacak.

    02 Mart 2017 - 17:13 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @hadi süresi var iade işlemlerinin. Süre içinde iade ediyorsa eder.

    02 Mart 2017 - 17:08 Beğen
  • gr8time @gr8time

    alıyor pc lerde yüzde 7-9 arası birşey 2bin lik üründe 170 lira gibi bir rakam şahsen hiç sorun olacak bir rakam değil.

    02 Mart 2017 - 17:05 Beğen
  • gr8time @gr8time

    sitenin komisyonu geri vermemesi oldukça normal, sonuçta aracılık ediyor. Geri iadenin de belirli bir süresi vardı yanlış hatırlamıyorsam, ürün anlatıldığı gibi değilse, arzalı veya bozuksa alan kişi doğal olarak iade etmek isteyecektir burada satıcının bozuk mal satması kurnazlık.

    02 Mart 2017 - 17:03 Beğen
  • gr8time @gr8time

    @dogac get dedikleri sistem de iyi işlemiyorsa. o zaman sahibinden gibi sitelerden alışveriş yapılmaz

    02 Mart 2017 - 16:58 Beğen
  • gr8time @gr8time

    lityum bitince ne yapılsın prof.? 😀

    28 Şubat 2017 - 16:22 Beğen
  • gr8time @gr8time

    seyredebileceğimiz link var mı?

    28 Şubat 2017 - 16:04 Beğen
  • gr8time @gr8time

    Vestelden beklenmeyecek özellikte(batarya,ram) bir telefon olmuş fakat amatörlük akıyor, hem ekran tuşları hem dokunmatik tuşlar gözlerimi kanattı. Yetiştirmek için yazılımı atmışlar alın bunu oldu bu oldu demişler gibi....
    Şahsen bu telefonu alır mısın deseler almam.

    28 Şubat 2017 - 14:25 Beğen 1
  • gr8time @gr8time

    Avusturya’nın Türkiye’ye askeri teçhizat ve malzeme ihracatının önlenmesi kararı.

    Bu çok önemli bir durum. Neden kendi teknolojimizi ve sanayimizi geliştirmemiz gerektiğinin en önemli kanıtı. Çünkü yalnızsın.

    Yok herşey yerli olamaz mış. Yok illa dışardan bir şey almak zorundaymışız. Geçiniz efendim. Bunlar size birileri tarafından başınıza kakılmış ifadeler. Eğer yeterli eğitimi veriyorsan ve gerekli sanayi kollarını ülkende geliştiriyorsan istediğini üretirsin. İş gücü de var, gidip çinde üretim yaptırmana da gerek yok. İşte o zaman dışardan alacağın tek şey gelişmiş ülkeler gibi ham madde olur.
    Bizim üniversitelerimizde her türlü yerli muadili geliştirilebilir ve geliştiriliyorda(şöyle küçük bir örnek veriyim, bir üniversitemiz şu hepimizin cebinde, pc lerinin içinde olan işlemci mimarisi geliştirmiş ve destek görememiştir.) fakat iş siyasi olunca ürüne engel konuyor başkalarının çıkarları için.
    Şahsi görüşüm: Ne yazık ki artık iş işten geçti olarak görüyorum çünkü eğitim kalitesi git gide düşmekte. İlerleyen yıllarda çok değil 20 yıl sonra savunma sanayiimiz komple yabancıların elinde olur. Sonra ne üretim kalır ne düşüncesi.

    """" 1960lar veya 50ler, belki daha da eski bir tarihten bahsediyorum, ptt bildiğimiz ptt direk diker, kablo çeker iken (teknik detayı tam öğrenemedim) sanırım bir bağlantı noktası için yüksek ağırlık taşıyacak bir malzeme gerekliymiş ve bu malzeme ingiltereden temin edilmekteymiş. İstanbul'da bir üniversiteden (iü olabilir) bir teklif gelmiş, biz bu malzemeyi ürettik bağlantılarda deneyin, sonucu bize bildirin ona göre üretim yapalım dışarıdan almayalım diye....Denenmiş ve oldukça başarılı şekilde ağırlığı taşımış, sorunsuz kullanılmaya başlanmış, fakat ingiltereden alınan malzeme 5cm, üniversitenin yaptığı 7cm miş... O zamanlar denetlenirken (birilerinin çıkarına engel konulduğu için) bunlar görüntüyü bozuyor denilerek söktürülüp ithal etmeye devam edilmiş. """"

    27 Şubat 2017 - 14:12 Beğen 2
  • Durum (5)
  • Yorum (95)
  • Takipçi (3)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

80'ler Sonrası Kaliteli 105 Yerli Film.

28

Harf Lütfen Kelime Oyunu 2.1

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Thinkpad T460s

23
Tümünü gör

Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 96 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum