• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Gorunmez
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 03.03.2017
  • Gorunmez @gorunmez

    @alpolic_fr o zaman kendine en büyük hediye i vermiş oldun hiç bir şey kaybetmedin onurlu oldun ayrıca apple mesela anlaşma yapıyor şu saat öncesi video yada yazıyı girme inceleme diye bu onuda bozmuş idi ama Apple hala sponsor şimdi aklıma geldi

    31 Ağustos 2025 - 01:28 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Aynı görüşte oldukları

    30 Ağustos 2025 - 22:23 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Şimdide öyle açıklama yapmış aynen dediğin gibi demiş:
    Ben yıllarca ekmek yediğim yeri savundum tuvalletimi yapmadım yemeğime filan gibi şeyler ee biz zamanında diyorduk dirsekci diyorduk makbule kolik diyorduk savunuyordu işte herkes kendine dokununca ses ederse şimdi bizden de destek istiyor zamanında büyütmese idi kendi hatası tercihi bizene

    30 Ağustos 2025 - 22:23 Beğen 1
  • Gorunmez @gorunmez

    @alpolic_fr iddia değil kanıtlı öyle kendi attı tweetle bir başkası paitte yapmadı hala iddalar demen tuhaf tabii dirsekleyen biri isen sende normal

    30 Ağustos 2025 - 22:20 Beğen 1
  • Gorunmez @gorunmez

    Kardeş burası Türkiye ne bekliyorsun :s dün bitmiştir herkes her şeyi unutur aynı kusturmalı
    Bosnak olayı nasıl unutuldu bu da unutulur nasıl dirsek attılar unuttular bu da unutulacak nasıl bu abi olmak istedi fetö örgütüne unutuldu yine unutulacak burası Türkiye kardeş ne bekliyorsun:s

    30 Ağustos 2025 - 22:17 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Ama yanlış söylemiş demiş ki dal halbuki dal değil kategori olarak ağaç yani çalışana saksı da ağaç aymış gerçi dirsek + makbule de çalışmayı biz tercih etmedik

    30 Ağustos 2025 - 22:15 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    @dirigeant KKTC de imei var ben TR telefonla gittim orada sim kart aldım orada mesaj geldi kayıt için onun dışında evet başka ülkelerde yok saçma bir şey gibi de ne yaparsın düzen böyle maalesef

    29 Haziran 2025 - 23:53 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    @dirigeant onunda sıkıntılı durumu var biri rasgele sizin imei i attı diyelim ve klondan btk kapattı imei i siz fatura ile başvurup numara verecek verilen numaralara hattı açabiliyorsunuz ama mesela bir yere gittin bir şey oldu vermediğin bir sim kart (numara) takma durumu oldu o zamanda yine kapalı oluyor işte bu kötü aslında böyle durumlarda yeni imei ataması gibi bir şey yapmalı servis yada değişimde btk da burada süreçi zorlaştırıyor

    29 Haziran 2025 - 15:11 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    @protego ayrıca bakabilirsin mobil im şu an da yine bir ss atıyorum başka görüşmeden web sitemizdeki fiyata kdv dahil değil diyor bende zaten 8.999₺ görüp 8.999₺ ödeyeceğim demiyorum diyorum ki onlara 8.999 görürsem + kdv ise o kdv de sizin %20 ise neden fazla ücret alıyorsunuz kandırıyorsunuz oluyor
    Yani sanki 10801 de onlar 10800 yaptın yo 1798,80 ya düzleme madem yapılıyor neden yıkarı yönlü o zaman 1799 a düzlesin zaten web ile ödeme yapılıyor ya havale ya kredi kartı ile elden göndermiyorum ki

    26 Nisan 2025 - 00:10 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    @protego düzgün şekilde anlattım düzgün şekilde cevap vermek yerine kdv 20 dediler ve ticket i kapattılar siz 3 ss den görüyorsunuz olayı
    Mevzu bugün olmadı 3 gündür bu olayı aydınlatmalarını istiyorum ben

    26 Nisan 2025 - 00:02 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Ayrıca mevzuyu anlayan nadir kullanıcılardansınız teşekkürler

    26 Nisan 2025 - 00:00 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Aynen öyle ben rafta da neyse kasada neden o değil diyorum insanlar 1,20₺ mi mevzu diyor halbuki para değil kandırılma ve bunu sorunca ticket in kapatılıp mantıklı cevap vermeyen firma eleştirisi yoksa Apple resmi servisten bir de daha pahalı hizmet aldım ben zaten fiyat a razıyım inkar etmiyorum benim noktam bana söylenen ile yapılan farklı neden farklı deyince beni web sitelerinde cevap verme kapatılarak bir nevi engellemek neden diye

    25 Nisan 2025 - 23:59 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Ben kestiği faturayı şişirmesi ve yükseltmesini diyorum zaten sitede 8.999 diyor kasada 9000 alıyor sitede 9000 dese sorun yokki

    25 Nisan 2025 - 23:57 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Kargo avantajı olduğu için aslında apple servise verilse ( cihaz amazon tr alınma ) Türkiye Apple 200₺ daha ucuza yapıyor bunların fiyatları daha pahalı olduğu halde onları tercih ettik maalesef

    25 Nisan 2025 - 19:41 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Ben 20 sene sonrada düşerim mevzu zaten 10.800 ödenmiş 1.20 eksik ödesem yada fazla ödesem değil burada ticaret ahlak ve değerleri işte gördüğüm fiyata hizmet almak istemem

    25 Nisan 2025 - 19:40 Beğen 2
  • Gorunmez @gorunmez

    Problem şu ki ilk düşmedik tabii ilk hesaplamalarını düzeltmesi istedim kaldı ki burada haksız kazanç var market olayı nasıl 2 lira gördün aldın fişte baktın 2 lira 25 kuruş mu fark mı var onun gibi mevzu ben burada tüketici olarak gördüğümüz ve olan ( kendileri de 8.999 olduğunu belirtiyor) ama iadeye hiç gelmediler o benim mevzu mesajımdan sonra gelin mağazadan verelim paranızı diyorlar

    25 Nisan 2025 - 19:39 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Burada belirteyim benim onlara ilk para iademi yapın şekilde değildi yanlışlarını belirtmek oldu web sitelerinde ticket ile devam ediyorduk kendileri ticket i kapatıp beni engellemiş duruma düştüler daha sonra bende whatsapp üzerinden devam ettim mesajlarımız var fiyatın web sitesinde yazdığı + kdv %20 olduğu gibi konular çok burada bana yapılan toplu herkese yapılarak haksız kazançlar mevzusu ve ticket i kapatmaları kabül etmeyip

    25 Nisan 2025 - 17:41 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Mevzu yada benim ihtiyaçım 1 lira 20 kuruş değil genel olarak günde 100 kişiye bu şekilde yapılsa 1.20 - %20 den 100 kişi 96 lira onuda 365 ile çarparsan 35 bin küsür yapar bu resmen haksız kazanç yani 1 telefon kendilerin oluyor böylelikle her yıl

    25 Nisan 2025 - 17:35 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    Twitter daki gıda dedektifi de paylaştılar ilk a101 sütünde su diye daha sonra x gündemi ile bakanlık inceleme yapıyor sonra patlıyor işte hikayesi var Twitter daki profil de

    07 Ocak 2025 - 06:11 Beğen
  • Gorunmez @gorunmez

    İşte aynen yasa da geldiği gümrük işlem yaptığı gün kur u baz alıyor o da kötü

    02 Ocak 2025 - 19:58 Beğen 1
  • Durum (47)
  • Yorum (666)
  • Takipçi (6)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Samsung Es29

1

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Thinkpad T460s

23

Bluelight Mini USB Fan

19
Tümünü gör

Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum