Aynı görüşte oldukları
Şimdide öyle açıklama yapmış aynen dediğin gibi demiş:
Ben yıllarca ekmek yediğim yeri savundum tuvalletimi yapmadım yemeğime filan gibi şeyler ee biz zamanında diyorduk dirsekci diyorduk makbule kolik diyorduk savunuyordu işte herkes kendine dokununca ses ederse şimdi bizden de destek istiyor zamanında büyütmese idi kendi hatası tercihi bizene
@alpolic_fr iddia değil kanıtlı öyle kendi attı tweetle bir başkası paitte yapmadı hala iddalar demen tuhaf tabii dirsekleyen biri isen sende normal
Kardeş burası Türkiye ne bekliyorsun :s dün bitmiştir herkes her şeyi unutur aynı kusturmalı
Bosnak olayı nasıl unutuldu bu da unutulur nasıl dirsek attılar unuttular bu da unutulacak nasıl bu abi olmak istedi fetö örgütüne unutuldu yine unutulacak burası Türkiye kardeş ne bekliyorsun:s
Ama yanlış söylemiş demiş ki dal halbuki dal değil kategori olarak ağaç yani çalışana saksı da ağaç aymış gerçi dirsek + makbule de çalışmayı biz tercih etmedik
@dirigeant KKTC de imei var ben TR telefonla gittim orada sim kart aldım orada mesaj geldi kayıt için onun dışında evet başka ülkelerde yok saçma bir şey gibi de ne yaparsın düzen böyle maalesef
@dirigeant onunda sıkıntılı durumu var biri rasgele sizin imei i attı diyelim ve klondan btk kapattı imei i siz fatura ile başvurup numara verecek verilen numaralara hattı açabiliyorsunuz ama mesela bir yere gittin bir şey oldu vermediğin bir sim kart (numara) takma durumu oldu o zamanda yine kapalı oluyor işte bu kötü aslında böyle durumlarda yeni imei ataması gibi bir şey yapmalı servis yada değişimde btk da burada süreçi zorlaştırıyor
@protego ayrıca bakabilirsin mobil im şu an da yine bir ss atıyorum başka görüşmeden web sitemizdeki fiyata kdv dahil değil diyor bende zaten 8.999₺ görüp 8.999₺ ödeyeceğim demiyorum diyorum ki onlara 8.999 görürsem + kdv ise o kdv de sizin %20 ise neden fazla ücret alıyorsunuz kandırıyorsunuz oluyor
Yani sanki 10801 de onlar 10800 yaptın yo 1798,80 ya düzleme madem yapılıyor neden yıkarı yönlü o zaman 1799 a düzlesin zaten web ile ödeme yapılıyor ya havale ya kredi kartı ile elden göndermiyorum ki

@protego düzgün şekilde anlattım düzgün şekilde cevap vermek yerine kdv 20 dediler ve ticket i kapattılar siz 3 ss den görüyorsunuz olayı
Mevzu bugün olmadı 3 gündür bu olayı aydınlatmalarını istiyorum ben
Aynen öyle ben rafta da neyse kasada neden o değil diyorum insanlar 1,20₺ mi mevzu diyor halbuki para değil kandırılma ve bunu sorunca ticket in kapatılıp mantıklı cevap vermeyen firma eleştirisi yoksa Apple resmi servisten bir de daha pahalı hizmet aldım ben zaten fiyat a razıyım inkar etmiyorum benim noktam bana söylenen ile yapılan farklı neden farklı deyince beni web sitelerinde cevap verme kapatılarak bir nevi engellemek neden diye
Ben kestiği faturayı şişirmesi ve yükseltmesini diyorum zaten sitede 8.999 diyor kasada 9000 alıyor sitede 9000 dese sorun yokki
Kargo avantajı olduğu için aslında apple servise verilse ( cihaz amazon tr alınma ) Türkiye Apple 200₺ daha ucuza yapıyor bunların fiyatları daha pahalı olduğu halde onları tercih ettik maalesef
Ben 20 sene sonrada düşerim mevzu zaten 10.800 ödenmiş 1.20 eksik ödesem yada fazla ödesem değil burada ticaret ahlak ve değerleri işte gördüğüm fiyata hizmet almak istemem
Problem şu ki ilk düşmedik tabii ilk hesaplamalarını düzeltmesi istedim kaldı ki burada haksız kazanç var market olayı nasıl 2 lira gördün aldın fişte baktın 2 lira 25 kuruş mu fark mı var onun gibi mevzu ben burada tüketici olarak gördüğümüz ve olan ( kendileri de 8.999 olduğunu belirtiyor) ama iadeye hiç gelmediler o benim mevzu mesajımdan sonra gelin mağazadan verelim paranızı diyorlar
Burada belirteyim benim onlara ilk para iademi yapın şekilde değildi yanlışlarını belirtmek oldu web sitelerinde ticket ile devam ediyorduk kendileri ticket i kapatıp beni engellemiş duruma düştüler daha sonra bende whatsapp üzerinden devam ettim mesajlarımız var fiyatın web sitesinde yazdığı + kdv %20 olduğu gibi konular çok burada bana yapılan toplu herkese yapılarak haksız kazançlar mevzusu ve ticket i kapatmaları kabül etmeyip
Mevzu yada benim ihtiyaçım 1 lira 20 kuruş değil genel olarak günde 100 kişiye bu şekilde yapılsa 1.20 - %20 den 100 kişi 96 lira onuda 365 ile çarparsan 35 bin küsür yapar bu resmen haksız kazanç yani 1 telefon kendilerin oluyor böylelikle her yıl
Twitter daki gıda dedektifi de paylaştılar ilk a101 sütünde su diye daha sonra x gündemi ile bakanlık inceleme yapıyor sonra patlıyor işte hikayesi var Twitter daki profil de
İşte aynen yasa da geldiği gümrük işlem yaptığı gün kur u baz alıyor o da kötü
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@alpolic_fr o zaman kendine en büyük hediye i vermiş oldun hiç bir şey kaybetmedin onurlu oldun ayrıca apple mesela anlaşma yapıyor şu saat öncesi video yada yazıyı girme inceleme diye bu onuda bozmuş idi ama Apple hala sponsor şimdi aklıma geldi