Sayılsa bile ayrı bir kara listeye ülke olarak ekleniriz 😀 https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_FIFA_World_Cup_own_goals
Sayılsa bile ayrı bir kara listeye ülke olarak ekleniriz 😀 https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_FIFA_World_Cup_own_goals
Dış kapılar kapanıyor ancak bahçede olan öğrencileri iç kapıdan alıyorlar mı, tutarsız veya plansız bir duruma benziyor
Güneş'in boyutu yarısı kadar veya 2 katı olsaydı sorusuyla yarışır
Codex bir program kodlama için (OpenAI). Google'ın Antigravity'si (Gemini) ya da Claude'un Code'u (Opus, Sonnet) gibi.
OpenCode Go aboneliğiyle GLM de iyi bir model ama yine kodlama için.
Araştırma amaçlı kullanıyorsanız model yerine Skill yapısıyla AI'ı yönlendirmek daha iyi olabilir.
https://arena.ai/leaderboard
Şu an fiyat-performans olarak en verimli olanı Codex. Daha uygun bütçeli olarak da OpenCode Go aboneliğiyle GLM denenebilir, ilk ay 5 dolar sonrasında 10 dolar.
Çok haklısınız hocam, birbirini kırmadan tartışabilir insanlar ama yargı dağıtanı engellemek gerek
Bu şekilde olduğunu belirtenler var, bazı cihazlarda ise Çift Kamera (Dual Camera) olarak geçiyor
Bakarken gördüm 57 dereceymiş, çoğu kişi memnun görünüyor, pembesi de var
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_ugreen-dikey-ergonomik-kablosuz-mouse-siyah-1251970.html
https://www.amazon.com/UGREEN-Bluetooth-Wireless-Vertical-Ergonomic/dp/B0DR1K3DM1/132-3124292-6990736
@benx Bunu birisi daha almıştı yakın zamanda, akışta olması gerek. Görseldeki gibi çok dik açılı olanlara alışmak daha zor gibi, linkteki M5 açısı nedeniyle daha iyi bir tercih olabilir
OpenCode Go da iyi, ilk ay 5, sonra 10 dolar. Sadece açık kaynak modeller var, model olarak da GLM öneririm.
Mit Avcıları güzeldi eskiden TS sohbetleri gibi o da anılarımızda kaldı 🙂
Biraz IDE tarzında ama Geany bakabilirsiniz düz metin için ufak ve sade
Geliştiricilerinin de bundan haberi varsa güzel gelişme 😀
https://www.reddit.com/r/sysadmin/comments/1qtihcr/notepad_hijacked_by_statesponsored_hackers/
Son bir saat içinde 196 ziyaretçi, 84 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@https Evet konuşmalarda geçiyor siz diyince farkettim