@ozgurg yok güç tasarufunda değil normal kullanıyorum hep telefonu
Tepkiye devam edelim arkadaşlar lütfen her platformda olalım sesimiz duyulsun yararimiza değil zararimiza olan bu saçmalığı red edelim
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi geceler bu kota dedikodulari malesef uykumu kaçırdı ve çok sinirlerim bozuldu sizden ricam artık böyle saçmalıklara boyun egmiyelim sizden ricam birlik olma zamanıdır şu anda küfürsüz hakaretsiz toplanıp hep birlikte sesimizi duyuralim hangi platform olursa olsun her yerde olmamız lazım böyle bişey bizim hayatımızda olmamalıdır unutmayın ki biz bu konuya toplu şekilde karşı gelirsek sesimiz duyulur ve dikkat çekerse herşey değişebilir artık o kaziklancak müşteriler yok karşılarında onlara bunu göstermeliyiz !!
@kizilirmak42 dostum hayirli olsun güle güle güzel oyunlar oynaman dilegiyle 🙂
Kazanan arkadaslar görelim bi bu yazdigimi goruyolarsa buraya bi yazssinlarda tebrik edelim 🙂
Hak eden ihtiyaci olan kimse insallah o kazansın. Allah herkesin gönlüne göre versin kazanamayanlarada daha iyi ekran kartları nasip etsin...
bu parayı bu arabaya vermek benim görüsüm akıl işi değil fordlar sağlam arabalardır ama bu fiyata mondeo alabilirsin ki mondeo bu aradan daha kaliteli iç mekan kalitesi olarak falan segmente etmek bence yanlıs olmus bu fiyatla
bende extra bass serisinden bluetooth bi hoporlor kullanıyorum gayet memnunum ama ondan extra bassı acıp kapama tusu koymuslar ve o cok işe yarıyo bunda olmaması tizi yogun sarkılarda ses kalitesi babında biraz üzebilir o yüzden bu kulaklık her kesime uygun değil zaten sonyde bu segmenti extra bass severler için yapıyor
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bizim gibi erkeklerin aktif olduğu şu teknoloji yayınlarında bir kadın görmek beni gerçekten çok mutlu etti ne mutlu sana teknolojiyi seviyorsun