Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum; bu 1 sene içerisinde Logitech yazısı silindi. Yazı silinmesini şahsen pek önemli bulmuyorum. Fakat güncel fiyatına göre ürünün bu fiyatı hak etmediğini söyleyebilirim. Yaklaşık 1 sene önce 20 TL gibi bir fiyata aldım bu ürünü, 20 tl için gayet iyi. Şimdi teknoloji marketlerine baktığımda 40 TL gibi fiyatlar görüyorum. Bu ürün 40 TL gibi bir fiyatı hak etmiyor.
Maalesef evet dolar uçuyor 🙂