Ben dün aldım samsung e7 aslında s4 almak istiyordum bu iyi dediler şarjı çok iyi dayanıyor çok oynadım bitmiyor hemen,cam koruyucu taktırdım,el ile selfie çekiyor ayrıca cheese,smile deyince de çekiyor.Tabi ayarlardan el ile mi yoksa sözcükle mi çekmek istiyorsanız seçmelisiniz.Fotoğraf çekimi güzel,net görüntü.Radyosu da var.Şarjıda hemen doluyor.Memnun kaldım ben e7 den 🙂
Ben dün aldım samsung e7 aslında s4 almak istiyordum bu iyi dediler şarjı çok iyi dayanıyor çok oynadım bitmiyor hemen,cam koruyucu taktırdım,el ile selfie çekiyor ayrıca cheese,smile deyince de çekiyor.Tabi ayarlardan el ile mi yoksa sözcükle mi çekmek istiyorsanız seçmelisiniz.Fotoğraf çekimi güzel,net görüntü.Radyosu da var.Şarjıda hemen doluyor.Memnun kaldım ben e7 den 🙂