Teşekkür ederiz.Ayrıntılı incelemeyi bekliyoruz artık..
Murat bey inşallah kısa sürede inceleme imkanınız olur..Çünkü ben cep telefonunu en çok kamera özelliği için kullanıyorum..Kamera incelemesi konusunda sizin üzerinize yok..Bu yüzden sizin görüşleriniz benim için çok değerli..
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Merhaba. Androidone konusunda aaa o özelliğide mi varmış gibi söylemleri duymak garibime gitti doğrusu. Konu es mi geçiliyor ne!