Neresi bura
Ben aldığımda telefon 11 yüklüydü haliyle 10 sürümünü hiç kullanmadım . 10 sürümünde adamlar 7 saat kullanım süresi aldığı yazıyor forumlarda, ben ortalama 5 saat alıyorum sureyi
2 yıl önce dizüstü bilgisayara ubuntu kurmuştum lakin wi fi ayarını bir türlü yapamayınca birdaha bulaşmamıştım
Ben de çözemedim, bir ümit buraya yazdım, olmazsalar yapacak birşey yok artık
Yenilenme frekansı düşük monitörler gözü daha çok yoruyor , bundan olmuş olabilir
Şampiyonlar Ligi lisansı olmayacak sanırım bu sene.Umarım oraya harcanan para bu sene lig lisansları alınarak kullanılır, 2 senedir alıyorum pes i, bu sene de lisanssız olursa almayacağım kesin olarak
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
6 bin lirayı vermeyi düşünmek bile fevkalede üzüntü verici