Maşallah Levent ağabey, hadsiz sözler kendini bilmezlerin halt etmeleridir.
Bunca sene uzaktan veya yakından takip edip aksini düşünenler utansın, Levent ağabey.
Pek muhterem Levent ağabey,
Can-ı aziziniz nasıl istiyorsa tabi ki öyle yaparsınız lakin teknoloji gündemi kavramını bana ve büyük ihtimalle de bizlere öğreten sizsiniz, buna ecnebi teknoloji kanalları dahildir.
Teknoloji gündemini biz sadece haberleri için değil sizin yorumlarınız için de dinliyoruz ve seyrediyoruz.
Siz yaptığınız sürece teknoloji gündemi var ve onu dinlerim, siz devam etmek istemiyorsanız da benim için en azından teknoloji gündemi bitmiştir.
Nihai kararınız ne zaman ve nasıl olursa olsun çok çok teşekkürler ederim.
Her daim sağlıcakla kalınız.
Ne eğlenceli diziydi Mavi Ay. Hatta trt radyoda dizi tv'de oynarken aynı anda dublajsız dizinin İngilizce orijinal lisanı ile yayın yapılırdı. İngilizce çalışan büyük kuzenim takip ederdi.
Linus Tech Tips'teki alakalı video'ya göre benim anladığım, düşük tüketim seviyesinde amd önde gibiydi.
iFunbox isimli program ile ve azıcık ilave araştırma ile jailbreak vs etmeden telefona uygun olan sürüm telefonu kablo ile bilgisayara bağlayarak yüklenebiliyor.
https://twitter.com/TMollaveisoglu/status/1420759949307572228 Buradan yürünerek sebepleri hakkında fikir sahibi olunabilir.
Artık kötü amaçlı kullanımlar için de gözlere yansıma yapan algoritmalar geliştirirler.
@buff google servisleri bedava değil ki, "eğer bir servis bedava ise ürün sizsiniz" gibi bir söz vardı 😉
Bir daha başınıza gelirse, Win+Ctrl+Shift+B tuş kombinasyonu ile grafik sürücüsünü tekrar başlatmayı deneyin, belki işe yarar.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hayırlı uğurlu olsun. Senelerdir emeği geçenlere ve devam ettirenlere çok çok teşekkürler. Gönlünüzce nice senelere, inşallah.