en iyisi 😉
sensöt olarak yok ama önkameradan hallediyor o işi . gayette başarılı .ama kahkaha atarken bazen sıkıntı yaşıyor kendi içinde
@gamsizm ebayda direk kredi kart ile ödeme yokki payal üzerinden çalışıyor o sistemde
açıklamada anlamadığım ayrntı bunlar kimden lisans almak zorunda ? banka değil ki bunlar sadece paraya aracılık eden bir kurum şahıs şirketi kurup bile yapılabilmesi lazım bu işin
Amazon bulut olayını denedim sınırsız 60 Euro yıllık dı, masa üstünde çalışan bi uygulama yok, sadece yükleyebileceğin bi uygulama var çok kullanışsız, kesinlikle tavsiye etmem
bundan alıcam bitane ne zmndır birisi alsada görsem diyodum 🙂 inceleme çok iyi geldi .. yanında hangi aksesuarları almamı önerirsiniz ?
end to end error rate kırmızı çıktı 1 ay olmadı ssd yi alalı halbuki manası nedir bu hatanın ?
dikkat li bak çatlak fln varmı bazen eski tüplüler manyetiğe maruz kalıncada yapıyor böyle ama bu accı mefta gibi
yayın dili hite direk etki eden bir konu sanırım . 2 farklı dili aynı videoda kullanmanın bi sorunu olurmu ? yada türkçe yayın yapıp farklı dillerde altyazı seçeneği eklemenin faydası yüzdeye vurulacak olursa ne kadardur ?
davetiyeyi sadece onlar dağatıyor öle torpil durumu yokmalesef . ama bi çinli site satıyor davetiyesiz brz yüksek fiyat ama bi bak istersen http://goo.gl/JLHlmV onun dışında kendi sitelerinde forumu takip et orada davetiye çekilişleri yapılıyor bana o çekilişlerden birisinden çıktı davetiye
olurdu aslında ama almanyada uni okuyorum bitsin teklif gelirse değerlendirirm :D,
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
1 ay kadard oldu alalı . arka kamera süper başarılı . ama optik imaj sabitleme şeysi okadarda efsane değil. ön kamera ilk aldığımda 720 p çekiyordu . 1 2 gün önce bi güncelleme geldi onunla ön kamera vide kaydı ekran çözünürlüğü seviyesine getirldi FHD+ sterio hoperlörler malesef accık tırt. sterio ama kalite yok. hızlı şarj olayı süper 50 dk da fln tel fulleniyor . herkesin atladığı bir başka özellik bilgisayata bağladığında çok hızlı aktarım yaıyor . sanırım usb 3 yada 3.1 hızında .ekran güzel ama güneş altındaki performansı wow değil parmak izi sensörü harika çalışıyor .ahize çok yüksek sesli yani en düşükte bile tüm oda duyuyor ne konuşulduğunu . deneyimler şimllik bukadar almak isteyen soru sorabilir