Dün ay bir başka güzeldi ama 🙂

Abartmayin be okadar 🙂 sd888 nasil a12ye denk olur. Apple hep bir seri önde okadar. A14 sd888gibi suan a15e denk yok sadece
Bence Türk oldugu yüzünden akiyor. Bizim buralarin adamini 10kmden tanırım :))
Telefonunuzun kamerasi beklediğinizi sunmuyorsa edit yapin, şarjınız az gidiyorsa günicinde sarj edin. Anlamiyorum abi, iphone bile kabul edip ( veya zoraki bi şekilde) iphone 7plus boyutundaki 12 plusi 2900den 3900 e cikartiyo, şarjının az gittigini anlayip, iphonedo 2200 mah yettigini söylüyor. Onuda videoda günicinde sarj edebilirseniz şarjı süper diyo.
@oneplus arasinda islemci olarak ucurum var. En az 3 yil ust seviye goturur sizi farka tabiki değer
Daha tecavuzculere ceza vermeyen karisini anasini kesene cezan vermeyen çark, kimi keser kimi asar güvenebilir miyiz?
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende cekmistim bir kaç tane (mate 40 pro) telefon icin iyi çıkarmış.