@coolnquiet kasa olarak bunu seçtim sence uygun mu?
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B08X74LWZ3/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1UNQM1SR2CHM&psc=1
@coolnquiet kasa olarak bunu seçtim sence uygun mu?
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B08X74LWZ3/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1UNQM1SR2CHM&psc=1
teşekkürler kasa hariç hepsi güzel (beyaz diye) bakacağım büyük ihtimalle bunu alırım.
Bozulan modem tenda v300 Dü İnterneti kendiliğinden kesiyordu ve cihaz daha 1.5 yıllıktı bu yüzden bilindik marka almak istiyorum uzun süre sorun çıkarmadan çalışsın
Bende onu düşündüm ama sitede yorumların bazıları kötü o kafamı karıştırdı
Onu biliyorum mesala xiaomi de sistemin içine gömülü geliyor ama huawei de gelmiyor ama Apk yükleyebiliyorsun onda da arama yaparken veya arama gelirken tuşa basman gerekiyor. Onu nasıl otomatik yaparız onu soruyorum.
@alper212 İşte aynı farat ve çalışma gerilimine sahip bir kondansatör bulamadığım için buraya yazdım belki nerede bulacağımı bilen biri olur diye
@3stbaris adanadayım fsp marka ngüç kaynağından çıkardım adanada bütün elektronikçilere sordum hiç birinde yok internet üzerinden veya yerine takabileceğim bir şey varsa oda olur
Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@coolnquiet Teşekkürler ilgin için bütçeyi aşdım biraz ondan bunu sectim.
Aslında dahada küçüğünü istiyordum ama anakart sığmazdı onlara.
Eski kasadan kalma gt730 ekran kartı var onu denerim olmazsa kart takmam aldıklarımın taksitleri bitincede yeni kart alırım ona görede güncellemesini yaparım.