iyi günler son 2 gündür kodi yi açamıyorum aşagıdaki uyarıyı veriyor ( unable to create gui exiting)yardımcı olursanız sevinirim
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
iyi günler son 2 gündür kodi yi açamıyorum aşagıdaki uyarıyı veriyor ( unable to create gui exiting)yardımcı olursanız sevinirim