4k için daha erken olduğunu düşünüyorum ( ülkemiz için ... 4k için 3080 almak lazım bence , ayar kısmamak için sistem topluyorum çünkü ) . Ülkenin en sıcak yerlerinden birinde oturduğum için anakartın soğutması iyi olmasına dikkat ettim , sırf bu yüzden ,ryzen 5 3600 değilde 3600x aldım stock soğutucusu biraz daha iyi ve rahatça stabil 4.0ghz yukseltirim diye düşündüm .
1080p ye 2080ti gereksiz derece fazla kalır ve eserinden düşük performans sergiler . Zaten salyalı oyuncu ( rekabetçi deniliyor ) değilim . +60 , veya sisteme göre düşük grafiklerde +100 FPS alıp akıcı oyun deneyimi istiyorum . Ama dolar almış başını gidiyorken 3070 yerine ikinci el 2080ti alacağız gibi duruyor