ne yapmam gerekiyo?
ben root yaptım ama telefon çok kötü oldu telefondan fabrika ayrına sıfırla seçeneginide sildi ve telefonu kapatamıyorum asus reklamı geliyo unoot yapıyorum gitmiyo bi yardımcı olurmusunuz
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bu siteye bakmıştım ama videosundada ayrı şey yaptığı için şüphelenmiştim