Bir şey soracağım; E7'de sim kartı takmak için kartı kestirmek mi gerekiyor?
Bir şey soracağım; E7'de sim kartı takmak için kartı kestirmek mi gerekiyor?
Ve gittiğim birkaç mağazada da Note2'nin kalmadığını ve gelmeyeceğini söylüyorlar.
Merhaba, ben de telefon alma daha doğrusu karar verme aşamasındayım. Diğer alacak arkadaşlara göre şanslıyım ki tercihimi iki telefona kadar indirdim ama bu telefonlar da dediğinize göre en iyileri ve kararsız bir insan olarak 1 haftadır hala karar veremedim 😀 E7 ve Note 2 arasında ciddi gelgitler yaşıyorum. E7'nin daha ayrıntılı özelliklerine bakarken buraya rastladım ve bilgiler aydınlatıcı oldu. İki telefonun karşılaştırdığım özelliklerine göre gördüğüm farklar E7 de pil 2950 mAh, Note2'de ise 3100 mAh. E7'de radyonun olmadığını da görmüştüm ayrıca siz de var yazmışsınız ona da sevindim açıkçası 🙂 Bunlar dışında çok belirgin ekstra bir fark göremedim. E7'nin arka kapağının açılmayıp sağ tarafındaki yerlerden iğneyle açılması beni de çok zorlayabilir. Bu güzel iki telefonun arasında kalmak çok zorladı beni ama %51'lik dilimle gönlüm birazcık Note2'den yana 🙂
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
e7'de klavyede yazı yazarken ustteki kelime tahmincisi kapanmıyor mu? nasıl kapanıyor?