• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Erdem Ercan
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    @erhanm https://en.overclocking.com/mx-5-arctic-recalls-batches-of-defective-paste/
    Kisaca üretim hattında sorun olmuş ve maddeler birbirlerine iyi karışmamışlar. Bence 4 al geç. Fark çokta değil gibi. Sizin soğutucuda MX4 ile gelmiş.

    09 Mart 2022 - 19:50 Beğen 1
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    4 gr'lık 103 TL
    https://www.hepsiburada.com/arctic-mx-4-2020-termal-macun-4-gr-ar-actcp00002b-p-HBV00000KBT85

    09 Mart 2022 - 19:25 Beğen 1
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    MX4 gayet iyi. Mükemmel değil ama 1.5 yıl önce uyguladığım cpu ve gpu üzerinde hala vıcık vıcık ve sıcaklıklar güzel. Geçen Hepsiburada'da 100 YL'ye düşmüştü.
    MX5'i geçen bir problemden geri toplamışlardı. Ayrıca 4'e göre daha yoğun kıvamlı.

    09 Mart 2022 - 19:21 Beğen
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    Güldürdü

    28 Şubat 2022 - 00:41 Beğen
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    İki firmada son ürünlerinde çok güzel şeyler sunuyorlar, hangisini seçersen seç yanlış olmaz. Oyunda Intel bi tık daha önde ama oyun dışındaki alanlarda AMD fark atıyor. Genelde oyun alanında ki farkları %3-5 gibi oluyor.

    Bu arada Intel'in güç tüketimi fazla, düzgün bir soğutucu ister. Eğer Noctua gibi bir soğutucu alırsan yıllarca yeni işlemci ve farklı markalarla kullanabilirsin.

    25 Şubat 2022 - 11:54 Beğen 1
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    Bu video ilk çıktığında ilk olkuldayım, 6 aya üniversiteden mezun olucam

    19 Ocak 2022 - 17:55 Beğen 1
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    @sarpuli Siz dedikten sonra inceledim yüksek performanslı olan gibi duruyor. Bilgilendirme için teşekkür ederim. 🙂

    17 Ocak 2022 - 10:59 Beğen
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    @kei O kadar sorun çıkarıyor mu? Üzdü, başka markalara bakıcaz artık.

    17 Ocak 2022 - 10:58 Beğen
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    @canberke Güzel laptopmuş ben Monster'ların arasında görmemişim. Eğer 3060 gidilirse bunu seçicez. Teşekkür ederim.

    17 Ocak 2022 - 10:56 Beğen 1
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    @ammavelakin Önerdiğiniz ürün çok güzel. Biraz araştırdım şikayet eden yok gibi. Teşekkür ederim.

    17 Ocak 2022 - 10:55 Beğen 1
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    Bir yandan haklısın ama 320 TL 21 EUR ediyor. Oyunun en ucuza satıldığı ülkeyiz.

    10 Ocak 2022 - 18:55 Beğen 2
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    @loop Bu ülkede yıllarca Imgur ve Wikipedia kapalıydı, Paypal hala kapalı. Neyin çalışıp neyin çalışmadığını anladıklarını zannetmiyorum 😀

    06 Ocak 2022 - 21:50 Beğen
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    Yıllar önce bununla ilgili haber okumuştum yanlış hatırlamıyorsam terörizm planlarında kullanılamasın diye net gösterilmiyor.

    06 Ocak 2022 - 06:29 Beğen
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    Şu ara Halo: Master Chief Collection oynuyorum. 3'üncü ve 4'üncü oyunlardaki gereksiz HUD detayları çok canımı sıkıyor. Neden böyle bir şey var, kimin fikriydi dedirtiyor.

    08 Aralık 2021 - 01:21 Beğen 2
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    Buglar bir yana bence oyunun asıl problemi salak AI ve hikaye. Eğer oyunlar konusunda biraz seçiciysen bunlar oynarken batıyor, en azından bende öyle oldu. Fakat oynayıp geçicem, beğenme eşiyim düşük dersen muhtemelen seversin.

    Bana ekstradan batan yanı ise "BiZ RPG YaPtiK" diyip sana çok az seçim sunması. Çoğu diyalog basit ve tek düze.

    Bu sebeplerden dolayı 10 saat kadar oynayıp bıraktım. Belki ilerde açılıyordur ama sarmadı, oynatmadı kendini.

    30 Kasım 2021 - 03:28 Beğen
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    2 dk bile sürmüyor, yapıştırın.

    20 Kasım 2021 - 19:18 Beğen 1
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    WeMod kullana bilirsin. Paralı versiyonu da var ama para vermeden neredeyse her şeyi yapabiliyorsun.

    15 Kasım 2021 - 06:53 Beğen 3
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    Beni güncellemeyi unutmuşlar 😀

    12 Kasım 2021 - 03:12 Beğen 2
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    @freshmind @euro-truck Maalesef işe yaramadı. @tarikkaya Denedim fakat birşey değimedi, zaten 5 dk sonra tekrarden kendi kendine yükledi aynı güncelleştirmeyi.

    12 Kasım 2021 - 01:00 Beğen
  • Erdem Ercan @erdem-ercan

    80 dereceler tam yük altında normal gibi. Fan biraz hızlı gibi geldi ama çok kaliteli bir soğutucusu yoksa sesli olması normaldir. İstersen başkalrının benchmarklarına bak performans nasıl ama sorun yoktur gibi.

    11 Kasım 2021 - 13:21 Beğen
  • Durum (26)
  • Yorum (153)
  • Takipçi (79)
  • Takip edilen (7)
  • Favori (35)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum