set path=C:\adb; bu komutu girmenin kisa bir yolu varmi her seferinde bayiyor :d
Son bir saat içinde 228 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
set path=C:\adb; bu komutu girmenin kisa bir yolu varmi her seferinde bayiyor :d