İşte bu ya, çok güzel duruyor. Teşekkürler öneri için
Kasa tasarımı monster'a benziyor, ilk bakışta hoparlör leri göremedim önde ama detaylı bakacağım teşekkürler 😀
@hamdi evet tam olarak bu tarz bir şey bakıyorum teşekkürler, not aldım bu modeli. @teknodeath masaüstünde soğutucu fanlar üzerinde kullanıyorum sürekli, o yüzden bu detaya çok takılmadım.
teşekkürler hocam. Kablo ile daha önce 1000 aldım ama genede başka kablo ile deneyeceğim.
2022 8. ay tarihli sürücüsünü buldum realtek'in sitesinden ama fayda etmedi.
@otroligt Bu kablo ile daha önce 1000 aldım eski cihazımda. Yeni cihazım Monster Abra A17.2 modeli. Ethernet kargının 1gbps desteklememe ihtimali yok diye düşünüyorum.
Buna ihtimal yok başka cihazda denedim sorun yok. Kablo şu bu arada ; https://www.hepsiburada.com/ugreen-cat6-1000mbps-ethernet-kablosu-2-metre-pm-HB00000OTVKM
Dell inspirion g15 benim cihaz. Bu paylaştığın çok değerli bir deneyim benim için çünkü benim klavyede de zaman zaman basmayan tuşlar oluyordu. Buna dikkat edeceğim mutlaka
Muhtemelen öyle ama şarj soketindenmi pildenmi onu anlamak lazım aslında
Deneyeceğim ama pil gömülü olduğu için komple kasayı sökmem gerekecek. O yüzden önce sizlere danışıp emin olmak istedim 🙂
Şirketteki cihazlardan birinin adaptörü ile denedim. Aynısı ondada oluyor adaptör kaynaklı değil gibi duruyor yani.
ama cihazda 2 tane jack girişi var zaten biri kulaklık biri mic. ben hoparlörü kulaklık girişine takıyorum. Mic boşta.
@alpi350 @tongyabguhan34 Anladım teşekkür ederim güzel bilgilendirmeler için 😀
@alpi350 Peki 4k olupta android olmayan tv varmı bu devirde? Neden tv sticke ihtiyaç duyuluyor?
@alpi350 Bende size bir soru sorayım. Neden 4k ? Tv niz 4k destekliyor mu ? benim tv 4k desteklemiyor çözünürlük dışında ne avantajı var 4k cihazın sadece ram daha fazla sanırım
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şanslı günümdeyim 😀 Teşekkürler @leventp <3