Abartılı yüksek fiyatı ama gene satacak. Bu fiyata alınabilecek cok cok daha guzel Windows bilgisayarlar var ayrıca kimse Yosemite x e stabil demesin birisinin kral çıplak demesi gerekiyor herhalde isi bilen insanların almayacağı daha cok hava atmak için alınıp köse bucak starbucks a götürmedik bilgisayar yapmiş adamlar
@gamsizm ayrıca core m nedir Performansı nedir ile ilgili bir program bekliyoruz sizlerden