• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Erman Güleç
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 16.04.2015
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
  • Erman Güleç @egonschiele

    @sawgent 7.maddedeki örnek anlatmak istediğimi gösteriyor hocam aslında. Bu sorunu çözen bir arkadaşım var. Sadece kutulu oyun alıyor ve aldığı oyunu kesinlikle hak ederek oynuyor ve rafına kaldırıyor. Bana güzel bir yöntem gibi geldi ama biraz masraflı tabi 🙂

    07 Eylül 2021 - 13:13 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    Steam kütüphanemde 1500'e yakın oyun var diyerek size ''backlog'' tanısı yazıyorum hocam 😛 Gerçekten çoğumuzda durum aşağı yukarı anlattığınız gibi ama 5. açıklamanızda güzel bir karara varmışsınız az ve öz oyun açısından. Hatta bu az oyunu kutulu oyun almak (fiziksel ve görsel anlamda temasın oyundan alınan keyfi arttırdığı teorisi) şeklinde yorumlayanlar da mevcut 🙂

    07 Eylül 2021 - 13:01 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    Yeniden oynanabilirlik diyerek benim hiç bakmadığım bir noktadan katkı yaptınız hocam teşekkürler 🙂

    07 Eylül 2021 - 12:46 Beğen 1
  • Erman Güleç @egonschiele

    @aliytklkmz Bir yandan haklı olmanızla birlikte diğer yandan da oyun dünyası ciddi anlamda 8.sanat olma yolunda ilerliyor hatta kimilerine göre oldu bile. O yüzden biraz daha değer verip üstüne kafa yormak tarafını seçiyorum ben 🙂

    07 Eylül 2021 - 12:44 Beğen 1
  • Erman Güleç @egonschiele

    Çok yaratıcı bir yorum olmuş hocam 🙂 🙂

    07 Eylül 2021 - 12:38 Beğen 1
  • Erman Güleç @egonschiele

    @alper-kutlu Hocam sanırım Dark Force+. Biraz geçti üstünden çünkü unuttum 🙂
    https://www.youtube.com/watch?v=6iJRpf0_78w&feature=emb_title

    20 Eylül 2020 - 17:58 Beğen 1
  • Erman Güleç @egonschiele

    @hcaktuna Evet yine çok mantıklı geldi dedikleriniz. 2 yıl kadar bekleyeyim ben en iyisi 🙂

    20 Eylül 2020 - 17:56 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @hcaktuna Evet katılıyorum size ama aklımda hep şu işlemci ve güç kaynağı değişimi olmadan ne alabilirim gibi bir durum vardı. Onu araştırmak istemiştim. 580'in nefesi yetmediğinde ya 5700 yada 2060 Super'e geçebilirim gibi geldi 🙂

    20 Eylül 2020 - 17:40 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @alper-kutlu 500W 80+ olduğundan eminim ama ya Aerocool ya da CoolerMaster

    20 Eylül 2020 - 17:36 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @alper-kutlu 2060 Super alınca da yine işlemci veya güç kaynağı değişikliği yapmadan devam edebileceğim anlaşılan 🙂

    20 Eylül 2020 - 17:32 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    Peki 5700 ya da 5700 XT yerine 2060 Super alsam bu sistemde yine sorun olmadan yükseltebilir miyim?

    20 Eylül 2020 - 17:29 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @alper-kutlu Kesinlikle öyle hocam amd tarafında biraz durumlar. Size de sorayım bu sistemde 5700 ya da 5700 XT yerine 2060 Super alsam bu sistemde yine sorun olmadan yükseltebilir miyim?

    20 Eylül 2020 - 17:28 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    Ayrıca 5700 ya da 5700 XT yerine 2060 Super alsam bu sistemde yine sorun olmadan yükseltebilir miyim?

    20 Eylül 2020 - 17:26 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @sawgent Desteğiniz için teşekkürler. O zaman işlemcime dokunmadan upgrade yapabilirim gibi görünüyor hedefim 60 fps olduğundan ötürü 🙂

    20 Eylül 2020 - 17:22 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @alper-kutlu Teşekkür ederim. Gördüğüm kadarıyla RX580 de 5700 de 180 Watt çekiyor. Yani şuanki durumdan farklı değil. Siz ne dersiniz, güç kaynağını değiştirmeli miyim?

    20 Eylül 2020 - 17:21 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @ronniejamesdio Teşekkür ederim. İşte yeni nesil ile birlikte 1080/60FPS yakalayamam gibi geldiği için en azından 5700'e geçerek kafam rahat eder diye düşünmüştüm. Ne kadar doğru yapmış olurum bilemiyorum tabi 🙂 Aslında 60FPS de şart değil 45'de olur yeni nesil gelince 🙂

    20 Eylül 2020 - 17:19 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @sawgent RX 5700 ekran kartına uyumlu olup olmadığını nereden anlıyoruz acaba?

    20 Eylül 2020 - 17:14 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @buff RX 5700 olarak çok bulamadım açıkçası piyasada. Nereden bulabilirim peki?

    20 Eylül 2020 - 17:13 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    @sawgent Anakartım msı a320m-a pro? Destekliyor sanırım.

    20 Eylül 2020 - 17:10 Beğen
  • Erman Güleç @egonschiele

    Link için teşekkür ederim. Hedefim 1080/60FPS olacak çünkü yine.
    Ben de bir video izlemiştim, Hİtman 2 R5 1600 ile 89 fps veriyorken R5 3600 ile 107 veriyor mesela. Tamam arada baya bir fark var ama hedefim 60 fps olduğu için işlemcimi daha sonra değiştirsem sorun olur mu?

    20 Eylül 2020 - 17:05 Beğen
  • Durum (16)
  • Yorum (102)
  • Takipçi (47)
  • Takip edilen (5)
  • Favori (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum