Rica etsek Çağrı Bey'inde fikirlerini alabilir miyiz? Geliştirici olarak 5C ve 5S hakkında ne düşünüyor?
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Rica etsek Çağrı Bey'inde fikirlerini alabilir miyiz? Geliştirici olarak 5C ve 5S hakkında ne düşünüyor?