yeni üye oldum. konu açamadım, bilemedim. çok çok yazmışsınız her şeyi okuyamadım. bir sorum var. yorumda yazabiliyorum. $Windows.~BT klasörünü ve windows.old u silebilir miyim? takıntılıyım ben. dursun istemiyorum. bir şey olmaz değil mi? tıkır tıkır çalışıyor şu an
yeni üye oldum. konu açamadım, bilemedim. çok çok yazmışsınız her şeyi okuyamadım. bir sorum var. yorumda yazabiliyorum. $Windows.~BT klasörünü ve windows.old u silebilir miyim? takıntılıyım ben. dursun istemiyorum. bir şey olmaz değil mi? tıkır tıkır çalışıyor şu an