ahaha çok iyi benzetme
Bence yayınlardaki slow mode gereksiz fazla yarı yarıya indirilse daha akıcı olur özellikle sohbet yayınlarında bazen tıkanıklık oluyor muhabbete o aza indirilir. 30 bin izlenen yayıncılar bile bu kadar slow mode koymuyor yani çokta sıkıntı yaratmaz.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
normal bu arada