Hep 30 km değil merak etmeyin. Yeri geldiğinde 90 km’de çıkılır 😉
Kalabalık bir konvoy olacağından ve yollar genellikle virajlı ve rampa olduğundan bu şekilde.
@baris_ozkok Abi multiplayer oyna lütfen daha keyifli 🙂 http://www.ets2mptr.com/konu/ets2-mp-kurulum-rehberi.114/
Son bir saat içinde 244 ziyaretçi, 99 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Değil ama tsde olursanız sizin açınızdan iyi olur.