#ETS2 #ETS2MP #ETS2Konvoy
KONVOY DUYURUSU
--------------------------------------------------------------------------------
Server: EU #1
Saat: 21:12
Tarih: 08.03.2015
Başlangıç: Milano (San Builders)
Varış: Salzburg (Dinlenme Tesisi)
Dorse: Zorunlu!
Harita Güzergahı
http://i.imgur.com/q7ECf8e.png
Teamspeak 3
ts3.ets2mptr.com
Ayrıntılı Bilgi
http://www.ets2mptr.com/konu/n14-08-03-2015-21-12.1953/
http://ets2c.com/view/14585/bomlife-milano-service-station


Kalabalık bir konvoy olacağından ve yollar genellikle virajlı ve rampa olduğundan bu şekilde.
Düzenli bir konvoy için bunlar gerekli..
Hep 30 km değil merak etmeyin. Yeri geldiğinde 90 km’de çıkılır 😉
ts zorunlu mu
Değil ama tsde olursanız sizin açınızdan iyi olur.