Selam telefonu servise goturdum. Ama o zaman sarji bitmisti. Ve serviste sarja taktilar ve ekran goruntusu geldi. 🙂 eger ayni sikintiyi ceken olursa sarjinin bitmesini beklesin tabi ben 3 gun beklemis oldum o ayri mesele 🙂
Selam telefonu servise goturdum. Ama o zaman sarji bitmisti. Ve serviste sarja taktilar ve ekran goruntusu geldi. 🙂 eger ayni sikintiyi ceken olursa sarjinin bitmesini beklesin tabi ben 3 gun beklemis oldum o ayri mesele 🙂
Evet ekranda goruntu yok. Telefon hic dusmedi kilif ve ekranida cam ekran koruyucu var. Anlamadim durup dururken oldu. En iyisi servis heralde.
Telefonu yeni aldim sayilir ama telefonda ekran gelmiyo. Yani alt isiklar yaniyo simi cikarana kadar caliyodu bile ama ekran yok ne yapayim sizce.
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Eyvallah 🙂 bende cok sevindim 🙂