Videodaki ürünle bu bahsettiğim ürünü karıştırmayınız. Bu ürünün güncel bir masaüstü bilgisayardan bir eksiği yok performans bakımından. Kullandığı işlemci Apple Macbook ile aynı seviyede ki MS Surface Pro 4'te de benzer işlemci var. 1866 Mhz DDR3 ram kullanıyor. Eğer ki evinizde bir oyun PC'si yoksa, sahip olduğunuz güncel bir bilgisayar veya laptopla aynı seviyede olduğuna dikkat edin.
Ekran üzerine bir şeyler yansıtmak, multimedia keyfi vb amaçlar için Atom işlemcili modelleri de var ve 100-150 dolar arasında seyrediyor Intel marka olanlar. Bahsettiğim ürün ise tam teşekküllü bir bilgisayar. Monitöre bağlayıp 2 yıl ana bilgisayarınız olarak kullanabilirsiniz günlük işleriniz için.
Tek eksik yanı oyun ki onun için yüksek grafik kartı performansı gerekiyor. Bu da HD515 ile pek olacak iş değil. Macbook'ta da oyun oynanmıyor neticede, ancak Photoshop'tan video düzenlemeye her işin altından kalkabiliyor Macbook.
Ama grafik performansını çok da kötülememek gerekiyor. Bu grafik işlemciyle GTA V de Battlefield 3 de oynanabiliyor düşük çözünürlükte. Youtube'ta bolca inceleme var.


Şu entry'de güzel bir inceleme yapılmış, okumakta fayda var:
https://eksisozluk.com/entry/58535217