Benim ki ekran kırılmıştı 1324 tl çıktı. Cihazın değişimini talep ettim 1324 tl. Verdim sıfır cihaz aldım
Benim ki ekran kırılmıştı 1324 tl çıktı. Cihazın değişimini talep ettim 1324 tl. Verdim sıfır cihaz aldım
Başka bir yere yaptırsan bu defa başka sıkıntısı olduğunda Apple kabul etmiyor cihaza bakmıyor
Daha yeni aldın o zöan şöyle bir sıkıntı var . Garanti dışı zaten Apple çok pahalı yapıyor atıyorum 800 falan benim kim de baya pahalı idi 1324 demişti bana .
Teşekkürler . Pirinçte beklettim bi gün ama leke kaldı . Onu da telefoncu ya yaptırdım . Ekranın tamamı değil de içinden bir şeyler değiştirdi
merhaba arkadaşlar .iphone 6 kullanıyorum . telefonuma çantamın içindeki parfümün kapağı açılmış ve parfüm içine girmiş 1 saat sonra benim haberim oldu . fark eder etmez hemen markete girip pirinç alıp içine koydum eve gelince kartı çıkartıp tekrar içine koydum sabaha kadar beklettim hala geçmemiş lekeler oluşmuş ne yapmalıyım ? lütfen bilgiisi olan yardımcı olsun
Son bir saat içinde 144 ziyaretçi, 72 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Başka yerde ekran değiştirdim benimkine parfüm dökülmüştü 100 tl ye değiştirdim çok memnunum 4 aydır kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yok çok şükür