Ayarlarin eksiktir
Tek olduğuna bakilirsa standart repeater bir cihazdan farki yok
Powerline ürünler kit olarak satiliyor yanilmiyorsam
Kaynak modemin yayini ne ise onu kullanir
Ethernet le baglanti icin emulatordr ap modunu göremedim
Olmayabilir
Cihazin cikisi standart 100 mw oldugunu dusunursek fayda etmez
High power urunlere yonel
Son bir saat içinde 221 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kablosuz tekrar zaten standart olarak geliyor
Kabloluyu kablosuza cevormek icon acces point modunu goremedim