21 MB/sn aktarım hızı çok düşük değil mi?3.0 bir cihazdan en azından 70-80 MB/sn beklerdim. Çok daha ucuz USB 2.0 hublarla aynı hızı sağlamış.
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
21 MB/sn aktarım hızı çok düşük değil mi?3.0 bir cihazdan en azından 70-80 MB/sn beklerdim. Çok daha ucuz USB 2.0 hublarla aynı hızı sağlamış.