Şarj olurken bildirim ışığı varmı? Şarjın tamamen dolduğuna ait uyarı varmı
Şarj olurken bildirim ışığı varmı? Şarjın tamamen dolduğuna ait uyarı varmı
evet fiyat daha avantajlı ama glow worm? marka hiç tanıdık değil.
Piyasa fiyatının altında olduğu için 4 adet aldım. 9w olmasına rağmen 15 w'lık florasan ampüllere nazaran daha fazla ışık verdi. Ömrü ne kadar olacak bilmiyorum fakat fiyatı gayet güzel.
Aynı ürünü 2 aydır kullanıyorum, gayet güzel akıcı bir cihaz. Tek problemi Android biraz geç açılıyor. Bende Dh da arkadaşın belirttiği satıcıdan aldım, gerçekten çok iyi bir satıcı ve tek bir sorunla karşılaşmadım. Ek aksesuar olarak mutlaka bluetooth Mouse'a ihtiyaç duyuyor (özellikle Windows'ta).
Çok çok teşekkürler, konu hakkında çok az Türkçe bilgiler var. Youtube da Husham Memar diye kanal var, orda hazır eklenti paketlerinin kurulum işlerinin güzel ve anlaşılır bir şekilde yapılış aşamaları var. Yeni kullanıcı için biraz korkutucu işlemler.
Arkadaşın bahsettiği Lenovo maduru benim heralde ;D Servis konusunda mükemmel çalışıyorlar. Keşke ürün kronik arızalı olmasaydı yine vazgeçmezdim.
Sorunu çözdüm. Yeni bir bluetooth aygıt bağlanmak istediğinde cihaz kopma yaşıyor. Sağol dostum...

Ürünle ilgili bağlantı problemi yaşıyormusunuz? Aldığım üründe sık sık kopma problemleri oluyor...
Reeder tablet Asus t100'e çok benziyor. Ben tercihimi Acer SW5-011-19G0 dan yana kullandım, hatta geçen hafta indimle bu ürünün fiyatına çok yakındı. Cihazın klavyesiyle kullanım modları t100 den daha iyi olduğu için tercih ettim. Açıkçası windows tabletler için 32 gb tamamen hayal kırıklığı. Online maç yayınlarını izlemek ayrıca hdmi portu sayesinde görüntüyü televizyona rahat aktarabilmek bu cihazları muazzam kılıyor.
Ben 5 saat olsada dinlerim. Hatta direkt indirip arabada bile dinliyorum. Keşke bir programıda görsel olarak yayınlasalar efsane olur.
Kendimize 5000 tl Anne babaya 500 tl hatta eskilerimizi veriyoruz. Son derece doğru bir söz.
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@enes-ozen Benim aldığım üründe maalesef yanmıyor. Sanırsam arızalı.