O zaman teknik servise gondermeniz gerekmektedir
Sarj az kaldiginda flas yanmaz ve otomatik modda ortamin durumuna gore flas yanmiyor
Flasi acik olduguna emin misiniz el feneri uygulamasi indirip denediniz mi
Goruntulu gorusmede de gitmesi gerekir sonucta normal aramalarda ses gittigine gore onda da gitmesi gerekir. Baska bi telefonda denediniz mi
Telefonun ustunde ve altinda minik microfon deligi var
Ben oyunda hic denemedim benim icin onemli olan face ingtram vs ve kamera faktoru ve sarjin uzun gitmesi. Ama 2 gun sonra denerim dedigin oyunu. Arka sayfalarda belki acik unuttugunuz uygulamalardan kaynaklaniyo olabilirde
Aynen şahin bey sarji inanilmaz derecede az harciyor.Teşekkür ederim. Kutudan cikan kullanma kilavuzunda detay yok sadece sim hafiza nasil takilir diye aciklama var. En iyi detaylı anlatim samsun turkiye web sitesinden e7 cihazindan edinebilir arkadaslara duyrulur
Merhaba arkadaşlar bende bu telefonu aldim siyah e7 avea cihaz kampanyasindan. Telefon gayet seri sarsi cok az gidiyor 1 bucuk gunu sadece sosyal medyada rahat tamamlar dusuncesindeyim.sarji cok az gidiyor.
Arka kamera gunduz mükemmel diyebilirim gece cekimi icinde 10 uzerinden 7 verebilirim flasi cok iyi aydinlatiyor. Selfi kamerasi muthis selfi fotolarini gorsen dersin arka kameraylami cektin o kadar net puruzssuz. Avuc iciyle komut verilmesi guzel bir dusunce. En cok kamera ozelligi icin tercih ettim .oyun oynamakla pek isim olmadigi icin bu telefon cok rahat isimi gorur. Yukardaki arkadaslar bahset mis telefon dondu hic birsey yapamiyorum diye bende o durumu kafaya taktim eskiden oyle durumda bataryayi cikarip takardik sorun cozulurdu . Adminin dedigi gibi igne sokacak delik yok resetlemek icin o yüzden samsungun web sitesinden detayli e7 kullanim klavuzunu indirip bakabilir . Dondugu zaman hic bir islem yapilamayacqk duruma geldigi zaman yapmaniz gereken power ve ses acma kapama duslarina ayni anda basip 7 saniye beklemek ondan sonra telefon yeniden baslatacaktir saygilar
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sana cahil muamelesi mi yaptim . Yardim istedin bizde elimizden geleni yapmaya calisiyoruz bilmeyebilirsin bu normal karsilariz bazi secenekleri elemeye calisiyoruz o zaman yardim isteme gonder servise o cozsun sorununu