arkadaşlar yeni 5.0 güncellemesiyle birlikte şarj kalitesi mükemmel derecede iyi olan g3 ün şimdi su gibi akıp gidiyo bi tek ben mi şikayetçiyim şarj konusunda ?.. bir de whatsapp bildiirmleri falan ben beğenmedim hatta 4.4.2 e dönüş yapmayı düşünüyorum yeni güncellemenin iyileştirmeleri yapılana kadar.
arkadaşlar yeni 5.0 güncellemesiyle birlikte şarj kalitesi mükemmel derecede iyi olan g3 ün şimdi su gibi akıp gidiyo bi tek ben mi şikayetçiyim şarj konusunda ?.. bir de whatsapp bildiirmleri falan ben beğenmedim hatta 4.4.2 e dönüş yapmayı düşünüyorum yeni güncellemenin iyileştirmeleri yapılana kadar.