Arkadaşlar, tüm dünyada sorun var.
Geçici çözüm: HTML değil sade Text olarak mailleri gönderin
ekleme: Metin Biçimlendir sekmesinde "Düz Metin" seçin öyle gönderin.
Belge de eklenebilir.
Ama bu geçici çözüm, Microsoft neredesin !!
Son ekleme: Microsoft açıklama yapmış; sorunun kaynağını bulmaya çalışıyorlarmış.
Ayarlarınızla oynamayın bence.
Düzeltildi; herkese iyi çalışmalar