Olabilir 🙂
Onunda gelmesi 15 günü bulur. Haklısın sanırım servisle konuşayım inşallah tedarik sağlarlar. Bu arada ekran kartımı kullanmak istiyorum tek fan yeterli olur mu karta sorun çıkarmayacaksa ya da bir önerin var mı 12mm lik fanı mı tutursam bağlantısını da anakarta yapsam ?
Urfadayım Pazartesi o zaman servisle görüşeyim. biraz uzun sürecek bu işlem ekran kartsız kaldık gibi. Bu arada
https://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-masaustu-amd-radeon-hd-r9-280x-fan-sogutucu-293183247/detay
uyar mı acaba ?
http://www.vatanbilgisayar.com/thermaltake-smartpower-80plus-bronze-650w-guc-kaynagi.html#genel-bakis ses derken fandan çok cızırtı türü psu devrelerinden gelen ses bu ürüne bakacağım fiyatı da güzel
Teşekkürler kardeşim. Güzel bir power ama fan devri 2300 rpm o yüzden bence yüksek sese sebep olabilir. Ama kullanıyorsan o zaman olasılıkları bir tarafa atabilirim 🙂 sese karşı çok hassasım
İleri de güçlü bir kart alırım diye 650 düşünüyordum. ama bir türlü karar kılamadım high power harici sessiz bir psu arıyorum haswell desteği olan .
Harika imiş 🙂 Takımlar denk ve her takımın şampiyonluk mücadelesi heyecanını yaşayacağı bir lig 🙂
İlgin için çok teşekkür ederim kardeşim. Bakayım konuya. Gerçi 2 gündür bakmadığım konu kalmadı ama
Yaptım yine sorun verdi. Framework 3,5 ile yükleniyormuş bende 4.5 yüklü güncel sürümü. acaba bu mu hataya sebep . pek sanmıyorum ama bunu da deneyeyim. Teşekkür ediyorum ilgilendiğin için
Murat Bey CV++ 2008 x64 hatası alıyorum. Bir türlü sorunu çözemedim bir fikriniz var mı konu hakkında yardım edebilir misniz
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Orta mili kırılmış sanki fanın işi bitmiş.
https://www.sahibinden.com/listing/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-75mm-fan-firstd-fd7010h12s-msi-r6790-twin-frozr-ii-n560gt-313512608/detail
Adam 90 tl ye satıyor çok değil mi ya, Böylesi basit bir sorunu Türkiye de çözmek mümkün değil yurt dışına yöneleceğiz. Bu durumda biraz dokunuyor aslında adamların Türkiye de inanılmaz bir pazar payı var ama bir fanı kırılsa kartın tedarik edebileceğimiz bir marketleri yok . Daha doğrusu hiç bir teknoloji markette de yok