Merhaba galaxy e7 aldım çok memnunum ama telfonun üst sag kısmı ısınıyor ne yapmalıyım ?
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Merhaba galaxy e7 aldım çok memnunum ama telfonun üst sag kısmı ısınıyor ne yapmalıyım ?