HALA AYNI GÖZÜKÜYOR 🙁
NE FARKLI OLMALI MESELA ?
MADDE 15DEKİLERİN HEPSİNİ YAPTIM PCYE İNDİRDİM TELİN İÇİNE ATTIM GÜNCELLEMEYİ YAPTIM. AMA HİÇBİRŞEY DEĞİŞMEDİ AYNI OLDU SENCE BİRŞEYİ YANLIS YAPMIS OLABILIR MIYIM ?
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
SARJIMDADA Bİ DEĞİŞİKLİK OLMADI 🙁