this is shit
"intel atom işlemciler artık eskisi gibi değil!" çok kötü bir pazarlama cümlesidir. arkadaş! atom işlemci atom işlemcidir. dün neyse bugün de aynı sınıf işlemciler.
@murdocklawless atarlanmaya gerek yok. fikir sahibi olmadan önce bilgi sahibi olmanız yeterli.
@murdocklawless kısaca veri kopyalama ve paylaşımı için kullanılır. yedeklemek, saklamak için değil.
yedeklemek için farklı bir çare düşünün. dosyalara ulaşmak ve üzerinde çalışmak için herhangi bir pc'yi bile kullanabilirsiniz.
bu akış muhabetleri daha önce yabancı sitelerde denendi ve boka sarınca kapatıldı. amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok. ne isterseniz yapın, genel akış açık kalsın ya da sadece kullanıcılar takip ettikleri insanları görsün. 24 saat kontrol edemediğiniz için bir gün diliniz yanacak ve tamamen kapatmak zorunda kalacaksınız.
biliyorsunuz 6 aydan 3 yıla kadar asdakafkafkaskd...
agab lp'ye küfür ettiği(!) için banlanmıştı. son yüklenen tozlu raflar video'su altında oğuzhan köse'ye türlü küfürler edilmiş. onları kim banlayacak?
twitter'ın kullanıcı önerme algoritması ve yaygınlığı ile burayı karşılaştırmanız komik olmuş 🙂 zaten tematik sosyal şeysi fikri de bir o kadar dünyayı anlamamak demek.
kardeş muhtemelen bu hesabın da yakında banlanır. hiç uğraşma. hak falan bulamazsın.
"6 aydan 3 yıla kadar hapis cezası var" hahahaha! ya ben lan neyse bişi demiyorum.
hamdi arkadaş bu sitedeki açıktan fazla etkilenmiş.
yasal yol nedir ki? benim kullanıcımı hesap kapatma linkine yönlendirdiler? bence 1-2 hafta oturup aranızda bir değerlendirin bakalım.
3 kişi çok ses karmaşası oluyor. bazen kimin ne dediği anlaşılmıyor. ya biri konuşurken diğer iki kişi dinlesin ya da lütfen 2 kişi devam edin.
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bir de sailfish logosu seagate'e benzemeseydi. çok süper olacaktı.