Selam. Telefonu 3. kez geri gönderdiğimden sonra 1 haftayı daha devirdik. Her gün servis takip formundan bakıyorum nerede diye. 1 haftadır servis yolunda. Hani tek kelime ile ''rezalet''. Yarın tam 1 ay dolacak. Üzerine 15 gün daha sabırla bekleyeceğim. Zaman aşımına uğradığı gün gidip konuşucam. Ayıptır yazıktır günahtır ya. Az ilgilenin bu ne rezilliktir ya. Pazartesi günü samsungu aradım size geri dönüş yapıcaz dedi fakat ne arayan var ne de soran. Bu saatten sonra bir şey demiyorum. Gelirse geldiğinde konuşucam gelmezse zaman aşımına uğradığında. Gitmeden bir şey sorucaktım. Zaman aşımına uğradığında ne gibi haklarım oluyor bir bilginiz var mı ?
Eveet , servisi harekete geçirmek için illaki aramamız lazımmış demek ki. En son ki yazıdan 2 gün sonra canıma tak etti ve samsungu tekrardan aradım. Benim önceki şikayetim hala aktif olduğu için tekrar şikayet alamam dedi. Fakat servise mail atıyorum onlara gider gitmez geri dönerler dedi. Bende mesai saatinin bitmesine yarım saat kala falan aramıştım. O gün beklemedim zaten. Ertesi gün servis takip ten nerede olduğuna baktım , müşteriye teslime hazır diyor. Bekledim mesaj gelmesini o günde gelmedi. Daha sonraki gün geldi mesaj gittim almaya, servis raporunda müşteri memnuniyeti adına orta kasa değiştirildi yazıyor 😀 Arkadaşlar yuttururuz belki diyerek kırık yollamışlar belli. Neyse ilk 2 geldiğinde formatlı değildi. Format atılmış 5.1.1 androide güncellenmiş. Dersimi aldım ben samsung bundan sonra bitti benim için sanırım. Bu süreçte sizi çok rahatsız ettim sizde bana cevap verdiniz. Teşekkür ederim 🙂 Hayırlı geceler.