XBone'dan her türlü daha iyi :).
Güzel olmuş, Murat Bey'in önerdiği yanık, mermi deliği vs. işlemleri bir sonraki video için ilginç olabilir. Teşekkürler.
Teşekkürler çok güzel bir video olmuş. Vaio Fit ile ilk kez tam anlamıyla beğendiğim bir dönüştürülebilir ultrabook/tablet gördüm, takip edeceğim.
Can Bey kayıtta geyiğin dozu biraz fazla mı kaçmış bu sefer? 🙂 Ama otoseyir gündemi güzel, devamını isteriz.
Normalde her gün girdiğim siteye iki haftadır ilk kez bugün girebildim, çünkü boş anlarımda Gezi ve bağlantılı olayları takip etmekten başka bir şeye vakit bulamadım. Sitenizle direk alakalı bir sorun olduğunu zannetmiyorum. 🙂
A9 bir mimari değil. "Cortex A9" ARMv7 mimarisinden bir işlemci serisinin adı. bu kadar ayrıntıya girilirse zaten hedeften şaşılacağı için teknoloji denmesinde bence bir sıkıntı yok.
kaynak: http://www.arm.com/products/processors/cortex-a/cortex-a9.php
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ben de kesin varım, +1. önerim: ekstra içeriği farklı fiyat seviyeleriyle de sunun, daha fazla bir meblağ ile destek olmak isteyenleri sınırlamayın. kupa tişört vs. fiyatlandırmasını da aynı şekilde yapmalısınız, sadece cüzi rakamlara satarsanız uğraşı da düşünülürse astarı yüzünden pahalıya gelebilir. yurtdışından ödeme yapacaklar için yurtdışı kredi kartı veya paypal vb. bir yöntemi de asla atlamayın; yurtdışı takipçilerinizden türkiye'deki takipçilerinizle kıyaslarsak oran olarak daha büyük bir kısmı maddi destek sağlayacaktır. firmalar da yurtdışındaki takipçilerinizi küçümsemesin, şahsen ailem dostlarım türkiye'de ve onlara tavsiyelerimde bu siteden öğrendiklerim etkili oluyor.