Ben canon 7D kullanıyorum cok memnunum. Bu makineyi almayı düşünüyorum ayrıyeten :))
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben canon 7D kullanıyorum cok memnunum. Bu makineyi almayı düşünüyorum ayrıyeten :))