Merhaba arkadaşlar 2 arkadaş yaptığımız radyo dinleme uygulaması nasıl olmuş görüşlerinizi yazarmısınız?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.radioplayer.radion
Merhaba arkadaşlar 2 arkadaş yaptığımız radyo dinleme uygulaması nasıl olmuş görüşlerinizi yazarmısınız?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.radioplayer.radion
Son bir saat içinde 197 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Fazla karışık bir arayüzü var. Ben yıllardır radyo kulesi programını kullanıyorum ve çok memnunum. Birde tam ekran reklam can sıkıcı olmuş. Fonksiyonelliği çok düşük kalmış. Radyo kulesi programını incelemeni öneririm ondan öğreneceğin çok şey var bence.
Önerilerinizi dikkate alacağım hocam 🙂 Uygulamamız daha yeni olduğu için daha eksiklikler var. İlerleyen zamanlarda yeni özellikler ve güncellemeler yapacağız.