Merhaba. Ben Müzisyenim ve Sony a 7 nin sadece Video kayit özelligini kullanarak video kliplerimi cekmek istiyorum. Video kayit özellikleri ile alakali kulannma klavuzuna ve tutorial a ihtiyacim var. Lütfen yardimci olurmusunuz???
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 21 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Merhaba. Ben Müzisyenim ve Sony a 7 nin sadece Video kayit özelligini kullanarak video kliplerimi cekmek istiyorum. Video kayit özellikleri ile alakali kulannma klavuzuna ve tutorial a ihtiyacim var. Lütfen yardimci olurmusunuz???